повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
На всі велосипеди поширюється фірмова гарантія виробника (на раму і навісне обладнання окремо) згідно з термінами, зазначеними в доданому гарантійному талоні.
Увага!
Покришки, камери, зірочки, ланцюги, приводні троси і гальмівні колодки є витратними матеріалами - претензії по витратних матеріалах приймаються тільки в разі виявлення виробничого браку протягом одного тижня з дня продажу.
Порізи, проколи і розриви камер і покришок, розриви сорочок тросових приводів, стирання покришок і гальмівних колодок, зірочок, ланцюгів у процесі експлуатації не потрапляють під дію гарантійних зобов'язань.
Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:
- товар, що не має істотних недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- з моменту придбання товару, що не має істотних недоліків, минуло більше 14 днів;
- при перевірці якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування;
- відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.
У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотне пересилання бере на себе інтернет-магазин.
Якщо ж куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотне відправлення, а також пересилання грошей (післяплатою) оплачує покупець.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.